Alla inlägg den 22 maj 2008

Av broderblogg - 22 maj 2008 22:06

Rädda Pipeline!



Pipeline, Sundsvalls enda rockklubb för folk under 18, hotas av nedläggning om de inte får ökade bidrag från kommunen.



Den 29/5 (alltså nästa torsdag) kl 15.00 och framåt, samlas vi på torget för att hålla en fredlig demonstration mot detta (tillstånd för demonstration är redan fixat). Gör banderoller och plakat, kom dit, och ta med dig alla dina kompisar och en jävla massa vilja! We're not gonna take it!

Oavsett om du brukar besöka Pipeline i vanliga fall, så kom dit!

Och kopiera gärna den här texten till din bdb, skicka ut informationen på skolans mail, snacka med dina kompisar om det, skicka det till dina kontakter på msn, vad som helst som väcker uppmärksamhet!

Av broderblogg - 22 maj 2008 18:58

    Täntke kolla efter vart jag låg på listorna, alltså populäraste bloggen, mest kommenterade, mest aktiva och mest kommenterade inläggen här på bloggagratis. Till min besvikelse fanns jag bara med på en lista, alltså mest kommenterade bloggen, jag ligger på en 77:e plats som ni kan se här. 

    Jag tänkte göra samma koll nästa vecka på torsdagen då, och se vart jag ligger då. Mitt mål är att vara med på alla de fyra listorna, och sedan får vi se vad min nästa mål blir för veckan efter det. 




Av broderblogg - 22 maj 2008 15:43

   Japp då har jag bytt bakgrund, 83% tyckte att jag skulle ha denna så ni som sket i att rösta får skylla er själva om ni inte gillar den.

   Har precis kommit hem från idrotten, eller precis och precis, har hunnit duscha också. Var en rolig idrott, vi spelade frisbee ultimate och fotboll. Jag älskar min nya klass, speciellt på idrotten. För min förra klass gick det inte att spela något med, läraren var sämst och eleverna bara slogs, men här på västermalm så blir det spel, även om det spårar ut ibland :P. Vi hade också någon slags fresbee-stafett, fast vårat lag blev varvat så jag fick springa ensam när alla kollade på i slutet, aja jag gjorde inte bort mig så mycket.

    Nu blir det ett glas mjölk och lite russin.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards