Alla inlägg den 29 maj 2008

Av broderblogg - 29 maj 2008 22:47

   Dom som känner mig vet att jag tar alla tävlingar på blodigaste allvar, och imorgon är det NV-dagen och vi ska tävla mot varandra. Jag har anmält mig till ultimate frisbee, en av mina favoritsporter som jag dessutom är jävligt bra i.

   Men prestationen spelar mindre roll för man får enbart 3 poäng för vunnen match medan varje mentor har 50 poäng att dela ut, skandal tycker jag. Men för att försöka charma mentorerna har jag laddad upp med grönt glitter.

   Aja nu ska jag sova så jag orkar med morgondagens matcher, önska mig lycka till och sov gott. 

Av broderblogg - 29 maj 2008 21:30

  Japp då är man anmäld till deathgame igen, både jag och Richard. Richard är hos mig nu han står här utanför och försöker lära sig jonglera, går inte så bra, men tillbaka till deathgame. Jag och Richard tog nya bilder och skapade en egen klan wohoooo!


 Jag med en granat i munnen:

 



Rille med en granat i munnen:

 


Richard vill tillägga att ha nu lärt sig jonglera med en boll. 


Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards