Direktlänk till inlägg 22 maj 2008

Nytt utseende

Av broderblogg - 22 maj 2008 15:43

   Japp då har jag bytt bakgrund, 83% tyckte att jag skulle ha denna så ni som sket i att rösta får skylla er själva om ni inte gillar den.

   Har precis kommit hem från idrotten, eller precis och precis, har hunnit duscha också. Var en rolig idrott, vi spelade frisbee ultimate och fotboll. Jag älskar min nya klass, speciellt på idrotten. För min förra klass gick det inte att spela något med, läraren var sämst och eleverna bara slogs, men här på västermalm så blir det spel, även om det spårar ut ibland :P. Vi hade också någon slags fresbee-stafett, fast vårat lag blev varvat så jag fick springa ensam när alla kollade på i slutet, aja jag gjorde inte bort mig så mycket.

    Nu blir det ett glas mjölk och lite russin.

 
 
Filifjonkan tittar in!

Filifjonkan tittar in!

22 maj 2008 18:57

Mors eller Godkväll valfritt,, Tja inte så dum bakgrund finns ju så mycket man kan fixa dit Men den här duger bra tycker jag men egentligen oviktigt. Ja jag är Lindströmfans han är inte klok men det underlättar,Brukar läsa honom varje kväll. Kolla i min högra manual så hittar du länken det är 20 helt galt underbara sido, Han är inte klok men som sagt det underlättar,Går hem nu vinkar...

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

Tjej som heter Tina

22 maj 2008 19:05

Jag hittade dig ganska nyligen i något forum på hamsterpaj, haha.
Tycker det kan vara kul att läsa folks bloggar ibland, så här har du din nya läsare ;D

 
Ingen bild

Jocke

22 maj 2008 19:07

Fillifjonkan: Jag ska ta och kolla in den länken.

Tjej som heter Tina: Roligt att du hittade hit, stanna gärna :P

 
Hannele undrar

Hannele undrar

22 maj 2008 20:01

Rösta och placering, är det så viktigt??

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Jocke

Jocke

22 maj 2008 20:10

Hade det inte varit viktigt hade jag lika gärnat kunna skriva ner mina tankar i en bok och sedan brännt upp den i en majbrasa.

Dessutom vill jag dela med mig av mina tankar då jag anser att dom är bättre än många andra bloggerskor och bloggare som har massvis med läsare.

http://www.joacimlindgren.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards