Alla inlägg den 30 maj 2008

Av broderblogg - 30 maj 2008 18:57

   Fan vad tiden går sakta när man väntar på något gott. Jag som sa för flera inlägg sedan att jag inte skulle blogga något mer, men jag har inget att göra medan jag väntar på att jag får åka hem till Anna.

   Kommer ni ihåg Martin Svensson, vad hände med honom egentligen, han var ju min idol när jag var liten.

Av broderblogg - 30 maj 2008 18:43

   Sagt detta förut tror jag, men nu funderar jag allvarligt på att byta till blogg.se. Alltså jag gillar bloggagratis väldigt mycket för dess enkelhet, men det är också därför jag vill byta. Jag vill kunna designa bloggen själv, göra den lite mer personlig och anvädna mina kodnings-kunskaper.

   Fast det är något speciellt med bloggagratis.se man slipper reklamen, det är enkelt att skriva inlägg o.s.v. 

   Men nu frågar jag därför er, ska jag bytta till blogg.se och kommer ni fortsätta läsa min blogg då? Rösta också på omröstningen. 

Av broderblogg - 30 maj 2008 18:08

Det är mig han sjunger om, eller hur?

Om det inte är jag, då måste det vara Anna. 

Av broderblogg - 30 maj 2008 16:09

   Tror jag glömde berätta att igår så bokade vi biljetterna till USA, så nu är det på riktigt. Jag, broder och syster ska åka till USA i åtta dagar och bo och umgås med våra kusiner, bada, shoppa och ha massor av skoj.

   Jag längtar redan något fruktansvärt, det har liksom alltid varit min dröm att besöka USA (även om deras politik är åt helvete). Jag har ju släkt där och dom har varit här massor av gånger, men jag har aldrig varit hos dom, men nu ska vi dit!! Det kommer säkert bli skitskoj, men frågan är hur jag ska kunna vara utan Anna i åtta dagar :(.


 

Av broderblogg - 30 maj 2008 15:43

   Jag orkar egentligen inte blogga, men jag måste ju skriva ett inlägg och berätta att det arbetslag som jag är med i vann NV-Dagen. Jag spelade som sagt Ultimate, vi vann 3 av 4 matcher tack vare att alla i vårat lag kämpade på bra. Jag kanske skrek lite mycket, men mina tävlingsnerver är som dom är :P.

    Jag tror vi i arbetslag C vann ganska många grenar totalt, men de flesta av våra poäng fick vi nog av mentorerna som hade 50 poäng vardera att dela ut, fast de fick inte dela ut poäng till sitt arbetslag.

   Det var sagt att man skulle spexa till det hela, och vårat arbetslag var det enda som gjorde det. Någon smart 2:a tror jag det var hade tagit med sig ansiktsfärg som vi målade oss med i ansiktet. Någon annan hade med sig lite tygremsor och vips så var vi tillspexade, och det var nog därför vi fick poäng. Jag tycker det var en av de roligare dagarna tillsammans med arbetslagen, iaf om man jämför med typ julavslutning.

Jag har dessutom fått en fin bonna-bränna av att vara ute hela dagen så nu måste jag försöka sola bort den, någon som har något förslag hur man kan sola överarmarna men inte underarmarna.

   Ikväll ska jag förmodligen vara med Anna, kanske sova över så det lär väl inte bli något mer bloggande, förlåt men även personer som har statusen "saknar liv" på hamsterpaj kan faktiskt göra annat än att sitta vid datorn.

   "Det viktigaste är inte att ha roligt, utan huvudsaken är att man vinner." - Mr Lindgren


Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards