Alla inlägg den 1 maj 2008

Av broderblogg - 1 maj 2008 01:22

Ropen skalla, ... .... ..... .. alla.


Det är bara att fylla i vad ni vill istället för punkterna så har ni en bra ramsa ni kan skrika imorgon när ni är ute och demonstrerar, för jag antar att ni är vänster. Jag menar alla intelligenta personer är vänster och jag hoppas att intelligenta personer läser min blogg.


Själv ska jag gå med SUF (syndikalisternas ungdomsförbund) och demonstrera mot orättvisorna i samhället och våran idiotiska regering, jag ska iaf skrika slagord om de ämnena.


Jag har noga valt ut min outfit för denna demonstration. Modebloggarna väljer outfits till sina partyn och jag till mina demonstrationer, säger väl en del om innehållet i bloggarna också kanske. Tänkte ha mitt enda någolunda hela par jeans, skorna har jag inte bestämt än får bli som det blir. Det är överkroppen som är mer bestämd, jag ska ha min röda kvartersteatern t-shirt, sedan en palestinasjal och om det blir kallt så ska jag ha en grå huvtröja att kunna dra på mig.


Upp till kamp, kamrater!

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards