Alla inlägg den 21 maj 2008

Av broderblogg - 21 maj 2008 22:42

   Nu får det fan vara nog, nu har jag stått ut med att kolla på denna match ganska länge trots att jag inte vet vad den handlar om, och vad händer, den går till förlängning.

   Jag hade liksom sagt till mig själv att jag skulle sova efter matchen, vilket hade varit runt tidpunkten nu, men då slutar matchen 1-1 så det blir förlängning, vad är det för sätt.Jag har en liten fundering, någon kommentator sa att förlängningen var 2*15, är det så även om det blir mål eller är det sudden death som i den briljanta sporten ishockey?

   Fan om jag måste vänta en halvtimme till med att sova, för nu har jag börjat kolla på matchen då måste jag ju se klart den liksom.

   Oj nu sköt Chelsea i ribban, synd att det inte var mål då kunde jag ha mobbad alla på skolan imorgon, typ.

   Vetefan varför jag skriver ett inlägg om denna matchen, det borde ju betyda att jag egentligen bryr mig, men det gör jag väl inte. Fast egentligen skriver jag bara för att skriva, för man måste vara aktiv för att få läsare läste jag någon stans. Det ser ut att gå bra med bloggen, jag har redan fått tillbaka de flesta av mina läsare och nu siktar jag på att öka.

   Ska kolla upp vart jag ligger på alla topplistor nu, jag återkommer.

Av broderblogg - 21 maj 2008 21:31

   Chelsea gjorde precis mål i UEFA cup eller champions league finalen eller vad det var. Jag är inte alls insatt och bryr mig inte vem som vinner men min flicka är ett stort Man Unitde fan så hon blev nog ganska ledsen nu, så då borde väl jag också bli ledsen.

   Jag är ledsen för Anna åkte hem ifrån mig nyss och nu borde jag börja plugga samhälle. Boken ligger bredvid mig, fast den lockar inte särskilt mycket, har prov imorgon, men fan man kan väl inte vara bäst jämt, ska jag skita i att plugga, jag orkar verkligen inte, men samtidigt vill man ju få bra på proven . Det kanske är mer värt att få bra betyg än att fått sitta och slappa ett tag, äh fan det är det inte. Nu ska jag fortsätta se denna match som jag inte vet något om.

   Byter omröstning imorgon, så den bakgrunden som har flest röster imorgon klockan 08.00 vinner.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards