Alla inlägg den 14 maj 2008

Av broderblogg - 14 maj 2008 16:05

    Läser på aftonbladets hemsida att kyrkan börjar tro på vetenskapen, http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2467929.ab. Jag glädjs över att även krykan inser hur dumt det låter med deras egna skapelseteori, det dröjer väl inte längre tills kyrkan avslöjar att det inte finns någon gud heller, man kan väl iaf hoppas.

Av broderblogg - 14 maj 2008 13:19

Tre namn du går under:

Joacim

Jocke 3

Lilla Prinsessan 

Tre saker som skrämmer dig:

Att förlora någon närstående

Att få ett enformigt liv

Allt krig och elände i världen och idioti.

Tre saker du har på dig:

Jeans

T-Shirt

Kalsonger 

Tre saker du tycker om:

Mina nära och kära

Skrika, speciellt slagord :P

Diablo 2 

Tre saker du ska göra den närmaste tiden:

Labba

Kolla på hockey VM

Sova 


Tre av dina favorit låtar just nu:

Ung och Kåt

Whiskey in the Jar

Hyllning till Warezhavet 


Tre saker du verkligen vill ha:

Sommarlov

En ny bärbar dator som inte hänger sig konstant och är allmänt cp!!!

Annas palestinasjal 


Jag förmodar att jag måste utmana vidare. Jag utmanar iallafall: Anna, Matilda och Jessica.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards