Alla inlägg den 31 maj 2008

Av broderblogg - 31 maj 2008 22:54

   Är alldeles för trött för att skriva om dagens händelser, men jag vaknade upp hos Anna, åkte till teatern och hade roligt, så här skriver min syster om kvällens händelser: "Åkte och kollade på mina kusiner som spelar baseboll förut. Mamma jag och jocke fick ett ryck efter middagen och åkte dit. Inte för att vi fattade nåt av reglerna utan bara stod och frågade min morbror hela tiden. Men jag fattade att de vann matchen i alla fall, ganska stort med tror jag. Bra jobbat av dem!


   Nu har jag inget att göra igen.Sitter och nördar dator med jocke brevid mig i soffan. Han ville gå ut och spela fotboll men jag är för lat för det. Kanske ska ta och kolla på nån film eller nåt?'"

   Vill bara tillägga att jag fattade reglerna ganska bra efter en förklaring, och istället för att spela fotboll jonglerade jag lite, har nu lärt mig underarmskast wohooo.


Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards