Alla inlägg den 17 maj 2008

Av broderblogg - 17 maj 2008 21:34

   Jag har så fruktansvärt tråkigt, och det är lördagskväll det är inte bra. Jag har verkligen inget att göra förutom att hjälpa massa klasskamrater med ett hemprov i biologi vilket inte är världens roligaste syssla, kan ingen komma och rädda mig från detta tråk?

 .

.

.

.

.

.

   Nä trodde väl inte det, jag får väl ta och fortsätta sniffa på min palestina sjal som luktar Anna och ha tråkigt, hoppas ni har en roligare kväll än mig. 

   Funderar på att sluta blogga också, då jag inte har så mycket att skriva om längre. Jag har massor av saker att gnälla på i världen men vad spelar en liten pojkes gnäll för roll, isåfall borde jag ju gå med i någon organisation så jag kan gnälla organiserat.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards