Alla inlägg den 2 maj 2008

Av broderblogg - 2 maj 2008 20:59

   Jag har helt och hållet tappat lusten för bloggen, jag orkar inte skriva längre och kommer inte på vad jag ska skriva om, trots att mycket händer i mitt liv.   

    Det kanske beror på att jag är så fruktansvärt lycklig nu, det känns som jag har allt som går att få. Jag har min flickvän, jag har underbara kompisar, livet leker helt enkelt. 

   En sak som dock är lite sorglig är jag nyss spelade sista föreställningen med Welcome Welcome. En föreställning som jag tyckt varit konstig från början till slut, men har börjat gilla mer och mer och mer och mer. Nu när det är slut så saknar jag den fruktansvärt mycket. Allt vårat vita smink, våra svarta streck och allt annat som ingick i vår föreställning, men det jag saknar mest är allt underbart folk. 

   Jag kommer ju få träffa er igen (hoppas jag), men det blir som alltid nya gruppkonstruktioner, folk slutar, folk byter grupper o.s.v Det har varit en underbar grupp med underbara personer, ni som är med i min grupp och läser detta, ta åt er. 

    Imorgon träffar jag nog de flesta igen då det är avslutning på kuben. Jag är med och arrangerar avslutningen och vi har "Fångarna på Kuben" som tema, baserat på fångarna på fortet om ni inte förstod det. Ska bli skitkul, ska dessutom stå i kiosken imorgon och kolla på gästspelen.

   Nu kommer snart Anna hit, jippie!! 


Av broderblogg - 2 maj 2008 10:35

Jag hittade en länk på stora internet: http://www.godlessgeeks.com/LINKS/GodProof.htm . Den där sidan har flera hundra bevis på att gud finns, alltså msåte han finnas. Om ni tar och läser genom länkarna ssjälva så förstår ni vilka oerhört starka bevis det finns för gud, så varför tveka.


Det roligaste är att det går att byta ut gud, mot flygande spagettimosntret eller evolutionen eller något annat i alla bevisen, och då har man plötsligt fått bevis för dessa saker.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards