Direktlänk till inlägg 28 januari 2008

Mysmiddag och ännu mer saker man äter.

Av broderblogg - 28 januari 2008 18:31

Ja idag har jag ätit för mycket känns det som. Kom till skolan strax före 10 och började jobba med projektet. Strax efter 11 så gick vi och åt, jag öste på med pytt i panna och rödbetor, det är ju fan gott. Sedan var det dags för redovisning, den gick väl sådär var inte totalt värdelös men som vanligt sket sig lite. Mellan några redovisningar fick vi varsinn bulle och festist, mumsigt :D

    Efter redovisningen drog jag in till stan där jag skulle vara en och en halv timme innan jag skulle NBV. Träffade Jakob på EB-games så vi lirade lite guitar hero :D. Efter att jag umgåtts lite med Jakob som tydligen skulle klippa sig, (eller så kankse han sa det för att bli av med mig :D) så gick jag till pressbyrån och köpte Kit-Kat :D, och drog sedan till NBV. 

   På en NBV blev vi utslängda så vi gick och satte sig på ett fik istället där jag åt en krämbulle och drack en Cola. Strax över fem var vi klara där. Då ville jag hem så fort som möjligt för tydligen hade Per skickat ett ljudklipp när han pratar, spooky.

    Jag och Pappa är ensamma hemma just nu så vi åt en mysig middag bestående av varsinn halva kyckling och bandspagetti medan vi lyssnad epå bra musik i form av thåström, deep purble, rolling stones m.m. 

   Ska dra till scouterna nu, har någon lust att räkna ut hur många kalorier jag har fått i mig idag så är det bara att försöka, kommer antagligen äta upp min kladdkaka ikväll också åt jag mackor till frukost, lycka till.

 
 
Anna

Anna

28 januari 2008 20:17

Haha det var ju inte alls god lunch ju xD eller keson var god ^^,
Och per är läskig.. han pratar inte ens med mig trots att han sa det :O

http://ostkrokar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av broderblogg - 16 juni 2010 01:05

Konstanta strömmar av ingenting fyller det tomma universumet Kallas Internet ...

Av broderblogg - 14 juni 2010 01:47

Blodsprängda ögonen kropp som sakta sjunker ihopTröttheten har segrat igen ...

Lol

Av broderblogg - 10 februari 2009 22:48

Det står att 36 personer läser den här bloggen dagligen och jag har inte skrivit ett inlägg på massor av månader, jag tror det är nåt fel på bloggagratis statistik.   Om någon faktiskt läser det här inlägget kan den personen skriva en kommentar, räck...

Av broderblogg - 11 november 2008 23:37

GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN LÄS SKITEN KOMMENTERA GÄRNA OCH FORTSÄTT SEDAN GÖRA SAMMA SAK:   http://www.mrlindgren.blogg.se ...

Av broderblogg - 30 oktober 2008 16:20

Jag har funderat på två saker, den första saken är om min säng och lukten i den.   Varje gång jag ska gå och sova så känner jag den här äckliga lukten, ungefär som svett. Men om jag ber någon annan lukta så känner dom ingenting. Men när jag går dit ...

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards