Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av broderblogg - 23 oktober 2007 17:43

Idag har jag varit i skolan som vanligt, inte gjort så mycket. Fast draman på skolan var roligt som teater alltid är. Vi gjorde några små teatrar av en replik en plats och en genre. Min grupps teater hette Vem vill bli en sidjsöbo.

En annan sak som är rolig är edward anton och daniel, seriöst dom blir kåta av bilar :D. Nä kanske inte riktigt men dom sitter och kollar på bilar på datorn och skriker kolla kromen kolla avgasröret o.s.v, man blir lite trött på dom. Därför kommer dagens vetande handla om bilar.

Nu sitter jag hemam och äter pepparkakor, och seanre ska jag på teatern och träffa alla trevliga teaterkompisar. Ha det bra.



Dagens Vetande: Från början kallades en bil, automobil, som är latin och betyder självgående.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards