Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av broderblogg - 12 oktober 2007 15:51

 Idag utmanade min lilla storasyrra mig.


"Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn.Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg."

1. Jag är en teatermänniska.

2. Jag gillar uppmärksamhet.

3. Jag gillar att lära mig saker.

4. Jag doppar jämt frukostmackorna i oboyen

5. Jag pratar mycket i sömnen.

6. Jag pratar väldigt väldigt mycket när jag är vaken.

7. Jag pratar trots att folk ber mig vara tyst.

8. Jag sjunger med när jag hör en låt, trots min inte så bra sångröst


Nu utmanar jag alla som läser min blogg



Detta är väl ungefär det roligaste som hänt mig idag, förutom att jag sovit och smsat lite.

   Jag har fortsatt äta mina plasttabletter som ser jättekonstiga ut, också har jag börjat bli hungrig igen kanske visar att ajg håller på att bli friskare.

Just nu snackar ajg med folk på msn och kollar på sagan om de två tornen, som börjar bli lite långtråkig. Hoppas jag kryar på mig och ha det så bra.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards