Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av broderblogg - 8 oktober 2007 09:49

Då har jag kommit hem från Rumänien. Hittade ingen dator med internet där så har tyvärr inte kunnat skriva. Men nu sitter jag här på webdesignen och skriver igen efter två veckors uppehåll. Håller på med en animationsövning, ganska tråkigt faktiskt.

Var hur roligt som helst i Rumänien, sjysta personer, men lite synd att spanjorerna inte kunde komma. Vad är det för roligt att prata om miljön tänker ni kanske. Det är inte just själva pratet om miljön som är det roliga, utan att träffa ungdomar från andra länder, få nya kompisar och knyta kontakter. Nu låter detta som en skoluppsats men det är faktiskt väldigt roligt att träffa nytt folk, har du inte provat så rekomenderar jag dig att göra det.

Såg mycket saker i Rumänien, tex besökte vi draculas slott, det var ganska häftigt, vi var i en bergsby en vecka och i Bukarest resten av tiden. I Bukarest var det blandat nya byggnadet med fula förstörda byggnader. Barn sprang runt med limmpåsar medans det åkte runt superbilar på vägarna. Det kände som om det fanns många fattiga och ganska många rika men ingen medelklass. Iallafall var det häftigt att se ett nytt land, inte bara som turist.

Är lite orolog för att jag missat mycket i skolan men Richard som sitter bredvid mig säger att de inte har gjort så mycket. Förresten dagen började ganska roligt, klasskompisarna hade fyllt hlea mitt skåp med tidningspapper och slagit in alal böcker i aluminumfolie. Jag har lite att ta reda på nu och blir roligt attt försöka hitta rätt bok till nästa lektion.



Glömde berätta en sak så lägger till det nu istället.

Jag har verkligen världens bästa pappa. När jag hade kommit hem så upptäckte jag till min stora förvåning att mitt rum var rent och städat. Hn hade rensat ut alla barnböcker och kasettband och allt aannat skit som jag velat bli av med och ordnat upp i mitt rum så det gick och vara där. Ett stort vitt skåp som bara var skräp förvarare förut går nu att använda. Fan vilket bra jobb han har gjort. 

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards