Alla inlägg den 8 juni 2008

Av broderblogg - 8 juni 2008 19:53

   Nej då, jag bara skämtade lite så klart är inte bloggen finsk men jag funderar på att lägga ner den, eller iaf ta sommaruppehåll. Ja sommaruppehåll så får det bli.

   Jag orkar itne skriva blogg längre som ni märkt, vet inte vad jag ska skriva om, vad jag ska gnälla på. Allt i världen går bara åt helvete ändå också har jag världens bästa flickvän, det är väl det mina inlägg skulle kunna handla om, jätte roligt att läsa.

    Jag kanske gör något blogginlägg då och då, men ni behöver ju inte gå in och läsa här varje dag. 

   Det är inte bara det att jag inte har nåt att skriva, det är även det att jag säkert inte kommer vara nära en dator så mycket nu på sommaren. 

    För en tredje sak, är det inte jävligt onödigt att blogga? Jag menar vem vill veta vad andra gjorde. Ska man blogga så ska man väl försöka uttrycka sina idéer och sånt, det är en vettig blogg. Det finns för många bloggar nu och jag vill inte vara en av dessa massor :P. Jag får ta och hitta på något nytt, tills vidare, hej då.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards