Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av broderblogg - 23 oktober 2008 21:54

Japp då är jag tillbaka hos er, min trogna skara av kvinnliga läsare. Tjejer är naturligt mer intresserade av mogna saker som kultur och inte kiss- och bajshumor så därför täntke jag skriva lite om min teater i detta inlägg.


JAG BLEV DEN MANNLIGA "HUVUDROLLEN", inte för att skryta men så är det, jag heter då Sam i teatern. Vi har inte hunnit med så mycket mer än att få veta rollerna och skrivit ner en bakgrund om våra roller men det blir nog bra.


Okej, huvudroll var väl att ta i eftersom alla kommer väl ha ungefär lika mycket scentid och alla är lika viktiga, JU! Men ändå.


Nu byter min blogg namn till Broder Blogg - teaterapan eftersom teatern har börjat på riktigt igen.


Tack och bock, sov som en stock.

Av broderblogg - 23 oktober 2008 21:48

Eftersom inte tjejer gillar bajs och kiss tänkte jag dela upp mitt bloggande i två delar. Jag börjar med inlägget för mina manliga läsare, om jag nu har några sådana?


 Jag har ett knep till alla er män, gubbar eller pojkar som läser min blogg och tycker det är tråkigt att lägga en massa tid av sitt liv på att kissa. Ja, visst är det ganska tråkigt. Alltid samma sak, dra ner brallorna, dra ut dingeli-dongen och kissa i en enkel stråle ner i toaletten. Känner du precis så här så ska du läsa nu.


För att göra kissningen roligare så tar du helt enkelt ett pubishår och lägger det över hålet och vips så får du en delad stråle. Jag har inte hunnit exprimentera mer än så, men jag är säker på att ni kan komma på massor av mönster man kan göra, så nu tänkte jag ha en tävling. Den som får till den bästa kissstrålen och beskriver den vinner något.


Nu över till mina kvinnliga läsare.

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards