Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av broderblogg - 21 oktober 2008 19:00

 Så här ser Jocke ut när han blir kittlad av Anna.



Av broderblogg - 21 oktober 2008 18:36

Jag har bestämt mig för att döpa om bloggen till " vägen mot överviktig". Varför det kan man undra, ja det ska jag svara på, annars hade det väl varit ett väldigt onödigt blogginlägg.


Jag har nu bakat chokladbollar två dagar i rad, och ätit en massa av dom. Dessutom har jag kommit på ett knep för oss som ska ta vägen mot överviktighet. Istället för att göra chokladbollar så gör man chokladplättar. Ja, man plattar alltså ut en chokladboll, på så sätt ryms det ännu mer pärlsocker på den. Kom ihåg att använda riktigt smör och inte nån syntetskit som margarin.


Annars idag så har jag varit på mittunvirsitet här i Sundsvall och lyssna på några föreläsningar. Det var en hel skön kille som berättade om varför klot inte kan kamma sig också var det nån som snackade om en cool 3d-tv.


Vilka vill gå med i min överviktsväktarna?


Ps. Nu när jag börjat blogga igen så tycker jag fasen ni ska börja kommentera igen, så jag kan få fler läsare :D 

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards