Alla inlägg den 23 september 2007

Av broderblogg - 23 september 2007 17:44

Dagen började med att jag vaknade alldeles förtidigt, jag vaknade nästan innan jag sommnat. Eller så tidigt var det inte men kändes tidigt för att vara helg, men vad gör man inte för teatern. Jag vaknade alltså 8.30 men låg kvar tills 9.

Sedan hoppade jag upp ur sängen för att äta lite frukost. Efter frukosten satte jag mig vid datorn, som vanligt. Efter en stunds surfande insåg jag att klockan dragit iväg och blivit 10.

Jag klädde på mig snabbt för att åka iväg till teatern och repa. Men på vägen dit stannade jag för att hjälpa morfar (som förövrigt fyller 75 imorgorn), med att dra ner släpvagnen och ställa undan den. Sedan bar det av till teatern.

Vi repade och skrattade i tre korta timmar. Var som vanligt jätteroligt på teatern. Vi kom bl.a fram till att jag ska spela stel och lite sur, (alltså behöver jag inte spela).

När jag kom hem från teatern var det dags att äta middag, en tidig middag. För min brosa Niclas som varit hemma över helgen skulle åka hem med en buss som gick vid fyra tiden.

Efter att vi skjustat Niclas till bussen åkte vi hem och jag har i princip packat fram tills nu.

Varför har jag packat då kan man undra, jo jag ska åka på något eu-projekt till rumänien i två veckor. Det var delvis därför jag startade denna blogg. Malin min storasyrra ville att jag skulle skriva om vad som händer i rumänien, vet iofs inte om jag kommer ha tillgång till en dator, men hoppas det. För två veckor utan dator skulel bli för jobbigt.


Nu är jag nästan packad och klar för att åka. Ha det bra i Sverige, själv drar jag till varma rumänien på tisdag.


Av broderblogg - 23 september 2007 16:35

Hejhej, nu har jag tvingat Jocke att skaffa en blogg. Nu ska jag bara tvinga han att skriva i den ofta! Här var ialfall första inlägget skrivit av malin Jockes syrra.


/malin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Borde man dela in skolklasser i dom duktiga och dom sämre?
 Ja, då kommer alla få den utveckling dom behöver.
 Ja, då slipper dom bra bli sinkade.
 Nej
 Bryr mig ej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards